Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungarian foot fetish site

Magyar lábfetisiszták oldala

Magyar lábfetisiszták oldala

Wiw rovat vége

2010. április 12. - curt

Vártam, hogy hasonló kimenetele legyen a dolognak, természetesen kérésre levettem volna a képet, sajnálom hogy ez lett belőle, viszont nem csúnyaként és nevetség tárgyaként állítottam be mint azt teszik más oldalak. Nem vagyok jogász, de úgy gondolom a közösségi oldalakra feltöltött képek nem képezik senki jogi tulajdonát és szabadon felhasználhatóak külföldi fórumokon nagy "hagyománya" van az ilyen dolgoknak

Ráadásul direkt neveket és adatlapot nem is tettem közzé, nehogy tényleg sérüljenek a személyiségi jogok, mint azt pedig teszi Magyarország egyik legnépszerűbb blogja szerintem legálisan.

Megelőzve a hasonló kommenteket utólagosan is törlésre került a wiw rovatunk (mely a legnépszerűbb volt). A szolgáltató és az iwiw is erre kérhetett volna, megtettem.

Egyébként gondolkozom az egész blog és lapjaim bezárásával, nem ezért a komment miatt, hanem a folyamatos háborúskodás és vádaskodások (közösségi lapunk bezárása 700 feletti tagszámmal) miatt.

Szia!
Megtaláltam az unokanővéremet az egyik képen és megmutattam neki. Készítsd a pénztárcádat és keress egy jó ügyvédet, mert perelni fog a csaj, amiért megsértetted a személyiségi jogait.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://footfet.blog.hu/api/trackback/id/tr881913979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

curt 2010.04.14. 13:32:44

Áá néha felbaszom az agyam
süti beállítások módosítása