Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungarian foot fetish site

Magyar lábfetisiszták oldala

Magyar lábfetisiszták oldala

Hairy girls ...

2007. július 07. - curt

Egy elég extrém kérést kaptam mailben. A levélíró szeretné ha olyan képek kerülnének fel, melyeken idősebb nők mutatják "vágatlan" puncijukat mezítláb. Hát elég összetett egy kérés, de szerencsére segít az akthairy.com :)  Sorry, akinek ez esetleg nem jön be.

Ha nektek is van kérésetek írjatok a footfet@freemail.hu -ra vagy ide !

A bejegyzés trackback címe:

https://footfet.blog.hu/api/trackback/id/tr92113710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2007.07.23. 13:43:53

Hát ezek a képek nekem nem jönnek be annyira... De ettől függetlenül gartulálok a bloghoz! Nagyon szép képek vannak.
Ha lehet még kérni képet: szép, feketére festett körmöket szeretnék látni a blogon!

Mégegyszer gartula a bloghoz, csak így tovább!

Moldován István 2007.08.08. 16:36:31

Szerintem a természetes fanszőrzetű hölgyek az igaziak. Sokan rám kenik,hogy maradi,konzervatív vagyok,de mégis ...
süti beállítások módosítása