Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungarian foot fetish site

Magyar lábfetisiszták oldala

Magyar lábfetisiszták oldala

Pause

2007. november 28. - curt

Egy kis szünet következik itt is ott is.

Az oka annak, amiért nem történnek frissítések a blogon mostanában az, hogy dolgozom egy másik projecten, ami hátha megoldást jelent arra, hogy nincs egy olyan hely itt a magyar net közösségben, - ami persze más témákban működik - ami hatékonyan tudna működni és nem egy személyen múlna annak léte.

Sajnos addig bezár a statikus honlapunk is a http://hffs.cwi.hu oldal, ami eddig úgy működött, hogy én tölötgettem fel filmeket, ti pedig le.

1998 óta foglalkozom itt neten ezzel a témával és már sok próbálkozásom volt honlapok terén, amik közt voltak sikeresek és félig sikerültek is. Amit most szeretnék beindítani az egy kicsit másfelé mozdítja el eddigi tevékenységeimet. Nem titok, hogy egy olyan oldalt szeretnék létrehozni ahol rajtam kívül mások is szerkesztői lennének a lapnak és aktívan hozzájárulnának az oldalhoz. Remek példa erre az általam már sokat reklámozott ZORK oldal, ami kiválóan kialakult és már több mint 700GB !! adatot lehet letölteni róla.

Mivel ez költségekkel jár, mindenképpen kell támogatást kérnem a rendszerért. Ha sikerül megállapodnunk a ZORK üzemeltetőjével akkor az ő rendszerén át hozzáférést kapna az aki előfizet és a mi lapunkon kívül elérhető lenne az ő már fent említett hihetetlen mennyiségű anyaga is. De lehet hogy más megoldást fogok találni.

Egy kis türelmet kérek mindazoktól akik kitartanak mellettem, mellettünk és látogatják a lapokat. Még idén rendeződni fog a helyzet és ha beindul akkor végre hamarosan lesz egy önnfenntartó kis belső zárt lapunk, ahol ha én nem frissítek majd más megteszi helyettem és nem pang update nélkül a honlap (mint most).

Persze a blog is megmarad és így a végére egy csodás képpel zárom a gondolataimat :
Sziasztok : Curt

 

A bejegyzés trackback címe:

https://footfet.blog.hu/api/trackback/id/tr97245491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seed_blog 2007.11.29. 09:13:58

Hello, curt!
1998-ban mivel kezdted? Esetleg egy fórummal az SG-n? Csak azért, mert én nagyjából követem a \"munkásságodat\": az a bizonyos SG fórum, hffs oldal (és annak az összes változata!), ez a blog, a ZORK-on a topicok, amiket viszel... Szóval sztem a magyar foot fetish scene egy kultikus figurája lettél! :)
Úgyhogy részemről köszi az eddigi munkád, amit a magyar footfetish kultúra érdekében tettél és kívánok sok sikert, erőt a továbbiakhoz! Bármilyen új dologba fogsz, értesíts minket, hungarian foot fanokat, hogy hol találjuk következő munkáid.

Minden jót,
seed
seed@freemail.hu

curt 2007.11.29. 09:53:40

Bizony. Akkoriban még nem is voltak magyar ingyenes szerverek és csináltam egy lapot, ahováb feltöltöttem egy pár képet színésznőkról mezítláb, még a geocites.com oldalon, ahol lehetett ingyen feltenni pár megabyteos htmleket és csodálkoztam, hogy másnapra 30-an látogatták meg. Itt kezdtük. Kisebb nagyobb szünetekkel aztán jutunk el ide, ami szerintem már a végleges állapot lesz. Egyébként sikerüt megyegyeznünk; a zorkon lesz az oldal további változata. Havi kemény 1000 ft ért vagy éves 10 ezerért lehet majd elérni a lapot és ami szuper hír az az, hogy nem csak a footfetish részlegre, hanem egy előfizetéssel az oral részt is tölthetitek, ami 700 gb felett van már most. A mi részünk is kb 50-60 gbyte al indul majd.
Hamarosan.
süti beállítások módosítása