Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungarian foot fetish site

Magyar lábfetisiszták oldala

Magyar lábfetisiszták oldala

Kórházi Kaland - igaz történet

2014. július 23. - feetmaniac

Egy kórházban feküdtem,megműtöttek. Az egyik gyönyörű lábú harisnyás nővér éppen készült hazafelé,amikor az ágyamhoz invitáltam beszélgetni. Elmondta mennyire fáradt az éjszaka után.Beszélgettünk kicsit,majd -magam sem értem hogy mertem- kértem,hogy vegye el a szatyrot a lábai elől. Megkérdezte miért? Mondtam mert annyira szépek a lábai. Erre elmosolyodott és megtette amit kértem:

BIG_0012155569.jpg

 

Kis idő múlva felbátorodtam -éreztem benne van a játékban- és kértem tegye fel a lábát az ágyamra. Nagyon nem akarta, azt mondta büdi a lába az éjszaka után,de addig unszoltam,míg ezt is megtette a kedvemért:

BIG_0012155582.jpg

Na ekkor már kezdtem elveszíteni a fejem a harisnyás lábikója látványától és pár perc után megkértem mutassa meg a talpacskáját is. Ezt abszolút nem értette miért jó,de mondtam neki ne foglalkozzon vele,csak mutassa meg :)

BIG_0012155570.jpg

Amint látjátok itt már nem bírtam magammal,ösztönösen masszírozni kezdtem a lábacskáját.Jól esett neki és nem tiltakozott:

BIG_0012155571.jpgA történet végét a fantáziákra bízta a képek készítője! Forrás: Index fórum

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://footfet.blog.hu/api/trackback/id/tr36537371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabbrrol 2014.07.25. 15:54:20

Csinos lábak! Szerencsés fickó, pláne, ha imádhatta ezeket a gyönyörű talpakat és lábujjakat:) vagy azok kényezették őt!
süti beállítások módosítása