Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hungarian foot fetish site

Magyar lábfetisiszták oldala

Magyar lábfetisiszták oldala

Szexi Tiniláb - Alíz

2014. október 14. - feetmaniac

Pár képet kaptunk Alíztól, szerintem nagyon szexi! Vélemény?1_1.jpg2_1.jpg4_1.jpg3_2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://footfet.blog.hu/api/trackback/id/tr56789703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Malackó 2014.10.15. 14:32:15

Szép leányzó, hihetetlenül szexi lábakkal. Tetszik ez kékeszöld körömlakk és hogy olyan szépen formásan íveltek a talpai, lábujjai. Tudnám imádni 0-24-ben, az egyszer biztos :D (meg még több mindent is el tudnék velük képzelni ;))

Feetmania5 (törölt) 2014.10.23. 11:19:46

Ez a négy kép alapján rajongójává váltam a lábainak!!! Sajnálom, de én nem tudok szolídabban fogalmazni a 3-4-es képről mint hogy: kurvára leélvezném.

Malackó 2014.10.23. 12:41:57

Csak reménykedni tudok, hogy felbuzdulva a képek sikerén készít még párat :D
Én pl. talpkrémezős képeket szívesen látnék tőle :)

Géh 2014.11.07. 07:10:01

gyonyoru labai vannak :-) szet csokolgatnam neki :-)
süti beállítások módosítása